Onze services divisie vormt een brede tak binnen Dutch Hospitality®, met veel ervaring bij grote en kleine bedrijven. Onze werkwijze gaat uit van drie pijlers; mens, veiligheid en omgeving hierdoor zijn wij in staat om in elke situatie de gevraagde service te bieden.

Mens:
Dagelijks komen we met verschillende mensen in contact. Ieder contact draagt er aan bij dat de gast, bezoeker of medewerkers zich oprecht welkom voelt en gehoord wordt. Door in iedere situatie de meest efficiënte oplossing te bieden dragen wij bij aan de hoogte gastwaardering.

Veiligheid:
Naast gastvrijheid zijn er ook regels en afspraken. Deze worden op een duidelijke en vriendelijke manier uitgelegd zodat ze beter worden nageleefd. Zo worden misverstanden voorkomen en zal de gast, bezoeker of medewerker met een positief gevoel terug kijken naar het contact. Onze medewerkers beheersen alle aspecten van de Hospitality, Alert en Reactie Training (H.A.R.T).

Omgeving:
De mate waarin de gast zich welkom voelt en diens veiligheidsgevoel wordt sterk bepaald door de omgevingsfactoren. Onze medewerkers benaderen de omgeving van de CPTED® methode.

Hospitality is niet alleen welkom heten!

Dutch Hospitality® Services weet voor elke situatie de juiste persoon te leveren. Voor langlopende en tijdelijke opdrachten, altijd conform afspraak. Ook voor evenementen en beurzen ben u voor professioneel en gekwalificeerd personeel bij Dutch Hospitality® aan het juiste adres.